Είμαι φιλόλογος, απόφοιτος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, με ειδίκευση στη Μεσαιωνική – Βυζαντινή και Νεοελληνική Γραμματεία. Παράλληλα, είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο της Πολιτικής Φιλοσοφίας από το τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, καθώς και Διδακτορικού Διπλώματος στον τομέα της Φιλοσοφίας από το ίδιο τμήμα.
Διαθέτω άριστη γνώση της αγγλικής και πολύ καλή γνώση της γαλλικής γλώσσας, καθώς και ευχέρεια στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών σε όλα τα λειτουργικά συστήματα. Έχω παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων, τη διδασκαλία σε μαθητές και μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και φιλολογικές και φιλοσοφικές ημερίδες.
Υπηρετώ με συνέπεια, ζήλο και αφοσίωση τη φιλολογική επιστήμη τόσο εντός όσο και εκτός του εκπαιδευτικού πλαισίου. Από το 2009 μέχρι σήμερα έχω διδάξει σε περισσότερους από 700 μαθητές και μαθήτριες Λυκείου τα αντικείμενα των Αρχαίων Ελληνικών και Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην προετοιμασία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ενώ συμμετάσχει σε προγράμματα κοινωφελούς εργασίας και ενισχυτικής διδασκαλίας.
Επί 18 συναπτά έτη συνεργάζομαι με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας και τη Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης, ως διορθωτής και εκπρόσωπος στις εξετάσεις πιστοποίησης της Ελληνομάθειας. Παράλληλα, συνεργάζομαι με εκδοτικούς οίκους ως επιμελητής και διορθωτής επιστημονικών και λογοτεχνικών κειμένων. Έχω επίσης αναλάβει, σε συνεργασία με συγγραφείς, τη σύνταξη και παρουσίαση ποιητικών συλλογών σε σχετικές εκδηλώσεις.
Την τελευταία πενταετία διατηρώ σταθερή και αποδοτική συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό «Κύτταρο». Η εν λόγω συνεργασία χαρακτηρίζεται από επαγγελματισμό, εμπιστοσύνη και αμοιβαίο σεβασμό, στοιχεία που έχουν συμβάλει στη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού περιβάλλοντος υψηλών προδιαγραφών. Η συνέργεια με τον οργανισμό βασίζεται στην κοινή παιδαγωγική στόχευση και τη συνεχή επιδίωξη της αριστείας, τόσο σε επίπεδο διδασκαλίας όσο και σε επίπεδο μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η διδασκαλία μου στο «Κύτταρο» διακρίνεται για την προσαρμοστικότητα στις ανάγκες των μαθητών, την καινοτόμο προσέγγιση και την ουσιαστική επικοινωνία με τη διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό, γεγονός που ενισχύει την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας συνολικά.
Προσεγγίζω τη γλώσσα ―και εν γένει τη Φιλολογία― ως επιστημονικό πεδίο κεφαλαιώδους σημασίας, επιδιώκοντας να μεταδώσω αυτή την αντίληψη στους πολυάριθμους μαθητές μου. Η μεταδοτικότητά μου εδράζεται σε ένα αμάλγαμα εμπειρικών, θεατρικών και επικοινωνιακών χαρακτηριστικών, τα οποία καθιστούν τη διδακτική μου παρουσία όχι μόνο παραστατική αλλά και ουσιαστικά διαδραστική. Η εκφορά του λόγου, σε συνδυασμό με την ικανότητά μου να αφουγκράζομαι το ακροατήριό μου, συνθέτουν ένα εκπαιδευτικό ύφος που εμπνέει, κινητοποιεί και τελικά μεταδίδει τη γνώση με τρόπο βιωματικό. Μέσα από αυτό το ιδιαίτερο μείγμα, ο μαθητής δεν περιορίζεται στον ρόλο του παθητικού δέκτη, αλλά καθίσταται ενεργός συμμέτοχος στην ερμηνεία και κατανόηση του γλωσσικού και του εκάστοτε γνωστικού αντικειμένου.