ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ |
---|---|
Μπάγκου Στέλλα | ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Καλτέκη Έλενα | ΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Γιώρτσου Ευαγγελία | ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) |
Αθανασιάδου Γωγώ | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Τσαμασλίδου Άννα | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Ελευθεριάδης Αλέξανδρος | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ) |
Κοκοντίνη Μαρία | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Μετάι Μάριος | ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Κατρίτου Λεμονιά | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔ. |
Μπεράτης Θεοχάρης | ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Καραμπούτα Κατερίνα | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Γιαπητζόγλου Μαρία | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΑΠΘ |
Χατζηβαμβάκη Μαρία | ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) -Σειρά 3η |
Τσώνης Ορφέας | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ) |
Μιχαήλ Ευδοκία | ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Νεδέλκου Μελίνα | ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Γιαννακούδης Δημήτρης | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔ. |
Θεοφιλόπουλος Γιώργος | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)-Σειρά 7η |
Λαζαρίδου Άννα | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔ. |
Ελευθεριάδου Ελένη | ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Ξύστρου Αθηνά | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ) |
Παπαδόπουλος Γιάννης | ΧΗΜΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Αμπατζή Αριάδνη | ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Καπνοπούλου Δέσποινα | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΑΠΘ |
Τριγωνάκη Λίνα | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Γιόνο Δήμητρα | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Μακρή Μαρίτα | ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Τσομπανούδης Κωνσταντίνος | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔ. |
Μπάγκος Γιώργος | ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Αταμιάν Στέφανος | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Πανίκα Ελένη | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)-Σειρά 10η |
Κανλής Κυριάκος | ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Δημητριάδης Γιώργος | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Αναγνωστοπούλου Φλώρα | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Μπελιούλης Άλκης | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) |
Μουχλή Άννα | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)- Σειρά 11η |
Δαλαμπίρα Άννα | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Μποντίνι Ντένις | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔ. |
Δήμος Αλέξανδρος | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ. |
Ούρδας Γιώργος | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΑΠΘ |
Ντεροπούλου Ελένη | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) -Σειρά 3η |
Παπανικολάου Νόνη | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Τσακα Έλενα | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Μιχαηλίδης Βασίλης | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Παπαδόπουλος Κίμων | ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Νάνη Άρτεμις | ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Σακουλά Νικολέτα | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΑΠΘ |
Δερμεντζόγλου Ανδρέας | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) |
Τσακα Βιβιάννα | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Κοκοντίνης Μιχαλης | ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Γεωργογιάννης Δημήτρης | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Εμμανουήλ Στέφανος | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Αηδονίδου Μαρία | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ)-Σειρά 11η |
Κότσης Άγγελος | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Τυφλίδου Ηλέκτρα | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Δημητριάδης Κωνσταντίνος | ΣΧΟΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ) 4 |
Μελεκου Ελευθερία | ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Μυτηλάκης Γιάννης | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) |
Πακτίτης Θοδωρής | ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) |
Τενεκετζή Κατερίνα | ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Χαραλαμπίδης Κωνσταντίνος | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Κατής Θανάσης | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) |
Κιουρεξίδου Μορφούλα | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Παραλίκη Νικολέττα | ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ) |
Αναστασιάδης Τάσος | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) |
Αρβανιτίδου Εύη | ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)-Σειρά 9η |
Στεφανίδης Άγγελος | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) |
Συντριβάνης Παναγιώτης | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) |
Πράτανου Φένια | ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ) |
Χατζηαποστόλου Ραφαήλ | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Τενεκετζή Κατερίνα | ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Καραβασίλης Γιώργος | ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ)-Σειρά 12η |
Ποστόλι Αναστάσης | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Τσατσάνη Μαρίνα | ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Τσιρώνης Νίκος | ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Ξανθοπούλου Σοφία | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ) |
Παπαδόπουλος Θανάσης | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) |
Τράτσκα Αντωνία | ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Γασπαράτου Χρυσάνθη | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Ισμαήλ Αρμάν | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) |
Καλογερίδου Αναστασία | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) |
Θανόπουλος Φώτης | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) |
Ψαρούδας Νάσος | ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) |
Χατζηδημητρίου Μαρία | ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΒΑΛΑ) |
Καρδάσης Γιάννης | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) |
Λόλας Βαγγέλης | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΧΑΝΙΑ) |
Καραγιώργου Αθανασία | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) |
Μπότα Γεωργία | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) |
Aγγελίδου Κατερίνα | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΠΑΤΡΑ) |
Μπότα Αναστασία | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ) |
Μελίδης Γιάννης | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Ιερεμιάδης Σταύρος | ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) |
Αυγερινός Τιμολέων | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) |
Κοζακτσή Κέλλυ | ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)-Σειρά 5η |
Σιάνκο Σεδέφ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) |
Ιωακειμίδης Δημήτρης | ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) |
Κοντέας Βασίλης | ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ) (Μετονομασία του Τμήματος ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ) |
Τσόνια Μαρία | ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Μαρμαρινός Γιάννης | ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) |
Μιντζαρης Δημοσθένης | ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΕΝ |
Μπουρίκας Γιώργος | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ) |
Παραμοσσκίνα Στεφανία | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Σιμόνι Αλεξάνδρα | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ) |
Ταιγανίδης Παναγιώτης | ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΕΝ |
Μίλη Αναστασία | ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) |
Τζίκας Κωνσταντίνος | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ) |
Τόλιου Λυγερή | ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΧΙΟΣ) |
Τούνης Δημήτρης | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ) |
Κυρκούδη Δανάη | ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) |
Πατσιώλη Ανθή | ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) |
Σεβαστού ελένη | ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) |
Τσάνι Ελιόνα | ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΥΣΗΣ (ΚΙΛΚΙΣ) |
Δαλιάνης Μάριος | ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) |
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Με τη συγκατάθεσή σας μπορούμε να επεξεργαζόμαστε δεδομένα, όπως η περιήγησή σας. Η άρνηση ή ανάκληση μπορεί να περιορίσει ορισμένες λειτουργίες.
Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στη σχολή Βαλκανικών, Σλαβικών & Ανατολικών Σπουδών. Εργάζομαι στο φροντιστήριο ΄΄Κύτταρο΄΄ από το 2021, έχοντας αναλάβει τη θέση της γραμματειακής υποστήριξης.
Η σχέση μου με το φροντιστήριο ξεκίνησε από τα μαθητικά μου χρόνια, καθώς ήμουν και εγώ μαθήτρια εδώ, κάτι που με κάνει να αισθάνομαι μέρος μιας μεγάλης οικογένειας. Αγαπώ το εκπαιδευτικό περιβάλλον, διότι μου δίνει τη δυνατότητα να συμβάλλω ουσιαστικά στην πρόοδο των μαθητών και στην εύρυθμη λειτουργία του φροντιστηρίου.
Είναι ιδιαίτερη χαρά για μένα να βλέπω τους μαθητές να εξελίσσονται και να πετυχαίνουν τους στόχους τους. Αναλαμβάνω την οργάνωση της καθημερινής λειτουργίας του φροντιστηρίου , την επικοινωνία με του γονείς και τους μαθητές, καθώς και τη διαχείριση διοικητικών θεμάτων.
Αποτελώ μέλος της ομάδας φροντιστηρίων <<Κύτταρο>> για περίπου 18 χρόνια αναλαμβάνοντας τη θέση της γραμματειακής υποστήριξης. Φροντίζω για την ομαλή λειτουργία της καθημερινότητας. Είμαι υπεύθυνη για την επικοινωνία με τους γονείς και τους μαθητές, την οργάνωση των προγραμμάτων και τη διαχείριση διοικητικών θεμάτων.
Αγαπώ τη δουλειά μου, γιατί μου δίνει τη δυνατότητα να βρίσκομαι σε ένα ζωντανό εκπαιδευτικό περιβάλλον και να συνεισφέρω καθημερινά με τρόπο ουσιαστικό. Η επαφή μου με τους μαθητές είναι άμεση και ανθρώπινη και με ευχαριστεί ιδιαίτερα να τους βλέπω να εξελίσσονται και να πετυχαίνουν τους στόχους τους
Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδίκευση στην Κλασική Φιλολογία. Διαθέτω πολυετή διδακτική και συγγραφική εμπειρία στον χώρο της Μέσης Εκπαίδευσης. Το 2024 ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Σχολή Κοινωνικών Επιστημών), με κατεύθυνση τη διαχείριση και επικοινωνιακή εξέλιξη πολιτιστικών οργανισμών στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Από το 2005 έως σήμερα διδάσκω στο φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης, «Κύτταρο», αναλαμβάνοντας τη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων (Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά, Έκθεση–Έκφραση, Λογοτεχνία) σε μαθητές και μαθήτριες Λυκείου και ειδικά σε προετοιμασία Πανελλαδικών.
Η διδασκαλία μου χαρακτηρίζεται από ουσιαστική μεταδοτικότητα, ακαδημαϊκή ευθύνη και ευαισθησία απέναντι στις μαθησιακές ανάγκες της κάθε μαθήτριας και του κάθε μαθητή. Με ιδιαίτερη έμφαση στην εξατομικευμένη προσέγγιση και στη διαμόρφωση σχέσεων εμπιστοσύνης με μαθητές/ μαθήτριες και γονείς, καλλιεργώ ένα υποστηρικτικό και σταθερό μαθησιακό περιβάλλον.
Διαθέτω πλούσιο συγγραφικό έργο σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο Ζήτη , με έμφαση στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Παράλληλα, έχω συγγράψει ψηφιακά βοηθήματα και εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αρθρογραφώ σε φιλολογικούς ιστότοπους και συμμετέχω σε επιμορφωτικές και επιστημονικές δράσεις που αφορούν τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια όπως το Σεμινάριο Δημιουργικής Γραφής Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας και προγράμματα επιμόρφωσης στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων.
Διαθέτω άριστη γνώση Η/Υ και πολύ καλή εξοικείωση με εργαλεία και πλατφόρμες πληροφορικής, τις οποίες αξιοποιώ ενεργά στη διδακτική πράξη
Είμαι φιλόλογος, απόφοιτη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με μεταπτυχιακό στη Γλωσσολογία. Από το 2004 εργάζομαι στον χώρο της φροντιστηριακής εκπαίδευσης και συμμετέχω στη συγγραφή βοηθημάτων Έκθεσης – Έκφρασης για τη Γ΄ Λυκείου.
Η πολυετής μου εμπειρία με έχει διδάξει πως η εκπαιδευτική διαδικασία ξεπερνά τη μετάδοση γνώσεων· αφορά κυρίως την υποστήριξη των μαθητών στην επίτευξη των στόχων τους, την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησής τους και την ανακάλυψη του προσωπικού τους δρόμου. Η πορεία αυτή αποτελεί για μένα όχι απλώς επάγγελμα, αλλά προσωπικό προσανατολισμό και βαθιά ανάγκη προσφοράς.
Από το 2019 εργάζομαι ως φιλόλογος στα φροντιστήρια Κύτταρο. Έχω αναλάβει μαθητές Λυκείου και τους καθοδηγώ σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Οι σπουδές μου στην Κλασική Κατεύθυνση του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με εφοδίασαν με γνώσεις και εργαλεία, αλλά η πραγματική μου αγάπη για τη διδασκαλία γεννήθηκε μέσα στην τάξη, μέσα από την 18ετή μου εμπειρία και τη ζωντανή αλληλεπίδραση με τους μαθητές.
Διδάσκω με πάθος και βαθιά αγάπη για το αντικείμενο. Πιστεύω πως το μάθημα δεν είναι ποτέ μια τυπική διαδικασία, αλλά μια ζωντανή, ουσιαστική σχέση με τον μαθητή. Δίνω έμφαση στη μεταδοτικότητα, στην εμπιστοσύνη και στην προσωπική προσέγγιση κάθε παιδιού, με στόχο να νιώσει σιγουριά και ενθάρρυνση.
Η καθημερινή επαφή με τους μαθητές με γεμίζει ενέργεια και έμπνευση. Κάθε βήμα της προόδου τους είναι και μια δική μου εσωτερική επιβεβαίωση ότι βρίσκομαι στο σωστό δρόμο.
Η επιλογή μου να ασχοληθώ με την εκπαίδευση ήταν συνειδητή και βασισμένη στην αγάπη μου τόσο για το αντικείμενο της Πληροφορικής όσο και για την ουσιαστική επαφή με τους μαθητές. Με ενδιαφέρει βαθιά η μετάδοση γνώσεων, αλλά και η δημιουργία ενός μαθησιακού περιβάλλοντος που ενθαρρύνει την ενεργή συμμετοχή, τη σκέψη και την αυτοπεποίθηση των παιδιών.
Διατηρώ εξαιρετική σχέση με τους μαθητές μου και προσπαθώ να προσεγγίζω το κάθε παιδί με σεβασμό στις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητές του. Με ζήλο και υπευθυνότητα, φροντίζω να παρέχω σαφείς και κατανοητές εξηγήσεις, αξιοποιώντας σύγχρονα μέσα διδασκαλίας και τεχνολογίες που ενισχύουν τη μαθησιακή διαδικασία.
Στόχος μου είναι οι μαθητές μου να κατανοήσουν ουσιαστικά τις βασικές αρχές της Πληροφορικής και να αποκτήσουν δεξιότητες που θα τους είναι χρήσιμες όχι μόνο στις εξετάσεις, αλλά και στη μελλοντική τους πορεία. Κάνω πάντα ό,τι περνά από το χέρι μου ώστε να τους στηρίξω και να τους βοηθήσω να πετύχουν τους στόχους τους.
Είμαι απόφοιτη του τμήματος ιστορίας και Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ, με μεταπτυχιακό τίτλο στη Δημιουργική Γραφή. Ζω και εργάζομαι στη Θεσσαλονίκη ως εκπαιδευτικός στη μέση εκπαίδευση και στον Διεθνή Οργανισμό μετανάστευσης ως καθηγήτρια της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
Είμαι τακτικό μέλος της Χ.Α.Ν.Θ στον τομέα δράσης και κοινωνικής προσφοράς και ως θεατρολόγος είμαι συντονίστρια του προγράμματος «Μαζί ως οικογένεια».
Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Μαθηματικών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επαγγελματική εμπειρία στη διδασκαλία Μαθηματικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια συνεργάζομαι με το Φροντιστήριο << ΚΥΤΤΑΡΟ>> στην Ανάληψη και στην Τούμπα.
Η διδασκαλία αποτελεί για μένα πεδίο διαρκούς αναζήτησης και εξέλιξης. Πιστεύω στη σημασία της παιδείας για την πρόοδο της κοινωνίας και επιδιώκω να ενισχύω τη μαθησιακή διαδικασία καλλιεργώντας την κριτική σκέψη και την κατανόηση.
Ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα για τη δημιουργική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διδασκαλία, ενώ δίνω μεγάλη έμφαση στην αλληλεπίδραση με τους μαθητές μου, ώστε να προσαρμόζομαι στις ανάγκες τους και να εξελίσσομαι συνεχώς ως εκπαιδευτικός.
Είμαι πτυχιούχος του τμήματος μαθηματικών και διδάσκω στο φροντιστήριο «Κύτταρο» πάνω από 15 χρόνια – έναν χώρο με τον οποίο με συνδέει και η προσωπική μου πορεία, αφού υπήρξα και μαθητής του. Η αγάπη μου για τα Μαθηματικά και η επιθυμία να προσφέρω κάτι ουσιαστικό στους μαθητές με οδήγησαν στη συγγραφή βοηθημάτων για όλες τις τάξεις του Λυκείου, μέσα από πολύ προσωπική δουλειά και μεράκι.
Αυτό που με ευχαριστεί καθημερινά στο επάγγελμά μου είναι η ουσιαστική επαφή με τους μαθητές: να τους δείχνω πώς να σκέφτονται με λογική, να κατανοούν εις βάθος όσα μελετούν και να αποκτούν αυτοπεποίθηση μέσα από τη γνώση. Πιστεύω ότι ο ρόλος του εκπαιδευτικού δεν εξαντλείται στην απλή μετάδοση ύλης· στοχεύω στο να εμπνέω τους μαθητές και να καλλιεργώ παράλληλα δεξιότητες που θα τους φανούν χρήσιμες τόσο στις σπουδές όσο και στη μελλοντική τους πορεία.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης. Είμαι Διδάκτορας του Τμήματος Βιολογίας του ΑΠΘ, και κάτοχος μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Υδροβιολογία και τις Υδατοκαλλιέργειες. Δίδαξα στο παράρτημα Μουδανιών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και στο τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Παραρτήματος Καρδίτσας του ΤΕΙ Λάρισας. Επέλεξα να γίνω φροντιστηριακός καθηγητής γιατί η διδασκαλία είναι μέρος της ζωής μου. Για εμένα επιτυχία δεν είναι μόνο η εισαγωγή σε μια σχολή. Η μεγαλύτερη ικανοποίηση στη ζωή μου είναι το χαμόγελο των μαθητών μου που με συναντάνε στο δρόμο μετά από χρόνια και με χαιρετάνε.
Η Βιολογία είναι ένα ιδιαίτερο μάθημα που απαιτεί την κατανόηση και την αφομοίωση μεγάλου αριθμού εννοιών και διαδικασιών που σχετίζονται με την δομή και την λειτουργία των οργανισμών σε διάφορα επίπεδα. Στόχος μου είναι οι μαθητές μου να μυηθούν στα μυστήρια της ζωής και να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για την επιτυχία τους στις εισαγωγικές εξετάσεις. Δεν είναι μόνο το σκληρό διάβασμα και η πολύωρη λύση πολύπλοκων ασκήσεων. Είναι η απόκτηση μιας κουλτούρας ζωής που ξεκινάει από τα σχολικά χρόνια και δίνει τα εφόδια για μια επιτυχημένη ζωή.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, όπου και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Τμήμα Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.).
Από το 1999 εργάζομαι στα φροντιστήρια «ΚΥΤΤΑΡΟ», με πολυετή διδακτική εμπειρία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εξειδίκευση στην προετοιμασία μαθητών για τις Πανελλήνιες εξετάσεις. Στόχος μου είναι να μεταδίδω τη γνώση με σαφήνεια και μεθοδικότητα, ενισχύοντας την κατανόηση των θεμελιωδών αρχών της Φυσικής.
Σε ένα άρτια οργανωμένο και συνεργατικό εργασιακό περιβάλλον, ενθαρρύνω και υποστηρίζω συστηματικά τους μαθητές, συμβάλλοντας καθοριστικά στην διαμόρφωση των κατάλληλων προϋποθέσεων για την επίτευξη των ακαδημαϊκών τους στόχων.
Είμαι απόφοιτη του Τμήματος Χημείας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Διαθέτω πολυετή διδακτική εμπειρία, καθώς τα τελευταία 14 χρόνια εργάζομαι σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, με εξειδίκευση στην προετοιμασία μαθητών για τις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Η Χημεία αποτελεί για μένα όχι μόνο αντικείμενο επιστημονικής κατάρτισης, αλλά και προσωπικό πάθος. Κύριος στόχος μου είναι να υποστηρίζω τους μαθητές μου στην εις βάθος κατανόηση των θεμελιωδών αρχών της Χημείας, προσαρμόζοντας τη διδασκαλία στις ιδιαίτερες μαθησιακές τους ανάγκες.
Διακρίνομαι για την υπομονή και την προσαρμοστικότητα στον τρόπο διδασκαλίας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη διαχείριση του άγχους των μαθητών και στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος.
Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού στα Χρηματοοικονομικά Μαθηματικά από το Πανεπιστήμιο του Exeter στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Διδάσκω μαθηματικά στην ιδιωτική εκπαίδευση εδώ και 15 χρόνια και τα τελευταία χρόνια έχω τη χαρά να ανήκω στην εκπαιδευτική ομάδα των φροντιστηρίων Κύτταρο.
Για μένα, η διδασκαλία των μαθηματικών δεν είναι μια μηχανική επανάληψη εννοιών, αλλά μια διαρκής αναζήτηση του πιο αποτελεσματικού τρόπου μετάδοσης της γνώσης και ουσιαστικής στήριξης των μαθητών. Επιδιώκω πάντα με επιστημονική εγκυρότητα αλλά και απλότητα, οι έννοιες να γίνονται κατανοητές από κάθε μαθητή. Στόχος μου είναι όχι μόνο η επιτυχία τους στις εξετάσεις, αλλά και η πρόοδός τους – τόσο στη μαθηματική σκέψη όσο και στη στάση τους απέναντι στη μελέτη και την προσπάθεια.
Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ειδίκευση στη Μεσαιωνική και Νεοελληνική Λογοτεχνία. Διαθέτω αρκετά χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων, μέσα από ιδιαίτερα μαθήματα και τη φροντιστηριακή εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια, εργάζομαι στον φροντιστηριακό όμιλο «Κύτταρο».
Αγαπώ βαθιά την εκπαιδευτική διαδικασία και θεωρώ την επαφή με τα παιδιά τον πιο ουσιαστικό και δημιουργικό άξονα της δουλειάς μου. Έχω διδάξει και εθελοντικά την ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα σε πρόσφυγες, τόσο σε ενήλικες όσο και σε παιδιά.
Έχω ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και έχω συμμετάσχει σε σειρά επιμορφώσεων σχετικών με την ειδική αγωγή, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και την ψυχική υγεία στην εκπαίδευση.
Το 2025, παρουσίασα την ερευνητική μου εργασία στο ετήσιο συνέδριο του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (ΙΑΚΕ), με θέμα τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες και μετανάστες μέσα από τη μεθοδολογία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, με στόχο τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης και την ενίσχυση της κοινωνικής ενσωμάτωσης και της διαπολιτισμικής συνύπαρξης.
Γεννήθηκα στη Γερμανία και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, όπου και σπούδασα στο Οικονομικό Τμήμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) , με ειδίκευση στα φοροτεχνικά και εργατικά θέματα. Είμαι κάτοχος άδειας άσκησης οικονομολόγου και διαθέτω πολυετή διδακτική εμπειρία, με συνεχή παρουσία στον χώρο της εκπαίδευσης από το 1995.
Από το 2005 εργάζομαι στα φροντιστήρια «ΚΥΤΤΑΡΟ». Σε συνεργασία με την εκπαιδευτική ομάδα και μέσα σε ένα πλήρως οργανωμένο περιβάλλον, αξιοποιώ σύγχρονες τεχνικές, εργαλεία και μεθοδολογίες που διασφαλίζουν την πρόοδο και την επιτυχία των μαθητών μας.
Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με μακρόχρονη εμπειρία στη διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Αγαπώ βαθιά τη δουλειά μου και επιδιώκω κάθε μάθημα να προσαρμόζεται στις ανάγκες, τις δυνατότητες και τον ρυθμό του κάθε μαθητή.
Στόχος μου είναι να καλλιεργείται η ουσιαστική κατανόηση των μαθηματικών, να ενισχύεται η αυτοπεποίθηση και η σταθερή πρόοδος κάθε παιδιού. Η εξέλιξη των μαθητών μου αποτελεί για μένα πηγή χαράς και παραμένω σταθερά δίπλα τους, προσφέροντας ό,τι μπορώ για να στηρίξω την προσπάθειά τους.
Με δέκα χρόνια εμπειρίας στον εκπαιδευτικό τομέα και οκτώ χρόνια ενεργής συμμετοχής στην ομάδα του Κυττάρου, επιδιώκω να στηρίζω τους μαθητές μου με συνέπεια και αφοσίωση. Στόχος μου είναι να είμαι ο καθηγητής που θα ήθελα να έχω εγώ στην ηλικία τους, βοηθώντας τους να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση, μεθοδικότητα και αγάπη για τη γνώση. Η διαρκής επιτυχία των μαθητών μου στις πανελλήνιες εξετάσεις και οι υψηλές τους βαθμολογίες αποτελούν για μένα την ύψιστη αναγνώριση και επιβεβαίωση του έργου μου.
Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (2004) και από τότε υπηρετώ με συνέπεια και αφοσίωση τον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Η αγάπη μου για τα παιδιά και τα μαθηματικά αποτελεί τη βασική κινητήρια δύναμη σε όλη τη μέχρι τώρα πορεία μου.
Αντιμετωπίζω κάθε μαθητή ως μέλος της ευρύτερης οικογένειάς μου και με ειλικρινές ενδιαφέρον, αγάπη και υπομονή πορευόμαστε μαζί στον απαιτητικό δρόμο της μάθησης και των εξετάσεων.
Εδώ και κάποια χρόνια, έχω την τιμή να συμμετέχω στο μετοχικό σχήμα των φροντιστηρίων «Κύτταρο», αναλαμβάνοντας τη θέση του Υπεύθυνου Μαθηματικών. Ο ρόλος αυτός ενισχύει ακόμη περισσότερο το αίσθημα ευθύνης που νιώθω απέναντι στους μαθητές μας και τις οικογένειές τους — ένα αίσθημα που αποτελεί για εμένα τρόπο σκέψης και λόγο ύπαρξης.
Είμαι φιλόλογος, απόφοιτος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, με ειδίκευση στη Μεσαιωνική – Βυζαντινή και Νεοελληνική Γραμματεία. Παράλληλα, είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο της Πολιτικής Φιλοσοφίας από το τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, καθώς και Διδακτορικού Διπλώματος στον τομέα της Φιλοσοφίας από το ίδιο τμήμα.
Διαθέτω άριστη γνώση της αγγλικής και πολύ καλή γνώση της γαλλικής γλώσσας, καθώς και ευχέρεια στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών σε όλα τα λειτουργικά συστήματα. Έχω παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων, τη διδασκαλία σε μαθητές και μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και φιλολογικές και φιλοσοφικές ημερίδες.
Υπηρετώ με συνέπεια, ζήλο και αφοσίωση τη φιλολογική επιστήμη τόσο εντός όσο και εκτός του εκπαιδευτικού πλαισίου. Από το 2009 μέχρι σήμερα έχω διδάξει σε περισσότερους από 700 μαθητές και μαθήτριες Λυκείου τα αντικείμενα των Αρχαίων Ελληνικών και Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην προετοιμασία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ενώ συμμετάσχει σε προγράμματα κοινωφελούς εργασίας και ενισχυτικής διδασκαλίας.
Επί 18 συναπτά έτη συνεργάζομαι με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας και τη Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης, ως διορθωτής και εκπρόσωπος στις εξετάσεις πιστοποίησης της Ελληνομάθειας. Παράλληλα, συνεργάζομαι με εκδοτικούς οίκους ως επιμελητής και διορθωτής επιστημονικών και λογοτεχνικών κειμένων. Έχω επίσης αναλάβει, σε συνεργασία με συγγραφείς, τη σύνταξη και παρουσίαση ποιητικών συλλογών σε σχετικές εκδηλώσεις.
Την τελευταία πενταετία διατηρώ σταθερή και αποδοτική συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό «Κύτταρο». Η εν λόγω συνεργασία χαρακτηρίζεται από επαγγελματισμό, εμπιστοσύνη και αμοιβαίο σεβασμό, στοιχεία που έχουν συμβάλει στη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού περιβάλλοντος υψηλών προδιαγραφών. Η συνέργεια με τον οργανισμό βασίζεται στην κοινή παιδαγωγική στόχευση και τη συνεχή επιδίωξη της αριστείας, τόσο σε επίπεδο διδασκαλίας όσο και σε επίπεδο μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η διδασκαλία μου στο «Κύτταρο» διακρίνεται για την προσαρμοστικότητα στις ανάγκες των μαθητών, την καινοτόμο προσέγγιση και την ουσιαστική επικοινωνία με τη διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό, γεγονός που ενισχύει την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας συνολικά.
Προσεγγίζω τη γλώσσα ―και εν γένει τη Φιλολογία― ως επιστημονικό πεδίο κεφαλαιώδους σημασίας, επιδιώκοντας να μεταδώσω αυτή την αντίληψη στους πολυάριθμους μαθητές μου. Η μεταδοτικότητά μου εδράζεται σε ένα αμάλγαμα εμπειρικών, θεατρικών και επικοινωνιακών χαρακτηριστικών, τα οποία καθιστούν τη διδακτική μου παρουσία όχι μόνο παραστατική αλλά και ουσιαστικά διαδραστική. Η εκφορά του λόγου, σε συνδυασμό με την ικανότητά μου να αφουγκράζομαι το ακροατήριό μου, συνθέτουν ένα εκπαιδευτικό ύφος που εμπνέει, κινητοποιεί και τελικά μεταδίδει τη γνώση με τρόπο βιωματικό. Μέσα από αυτό το ιδιαίτερο μείγμα, ο μαθητής δεν περιορίζεται στον ρόλο του παθητικού δέκτη, αλλά καθίσταται ενεργός συμμέτοχος στην ερμηνεία και κατανόηση του γλωσσικού και του εκάστοτε γνωστικού αντικειμένου.
Ονομάζομαι Αναστασία Δήλμα, γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και αποφοίτησα από τη Φιλοσοφική Σχολή του Α.Π.Θ. Δουλεύω στην ιδιωτική εκπαίδευση 33 χρόνια με ειδίκευση στη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας, όπως και στη διδασκαλία του μαθήματος της ιστορίας προσανατολισμού.
Παράλληλα, με την προετοιμασία των υποψηφίων για την εισαγωγή τους στις πανεπιστημιακές σχολές, έχω παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την προετοιμασία εκείνων των υποψηφίων που έχουν μαθησιακές δυσκολίες. Επιπλέον, κάθε χρόνο ενημερώνομαι από τους ειδικούς σχετικά με τα νέα δεδομένα στο χώρο του επαγγελματικού προσανατολισμού, τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας και τη διασύνδεσή της με τα πανεπιστημιακά τμήματα, ώστε να μπορώ να συμβουλεύω υπεύθυνα και εμπεριστατωμένα τους μαθητές μου ,όταν μου ζητηθεί.
Σταθερός στόχος μου παραμένει να συμβάλλω στην ψυχική, συναισθηματική και γνωστική καθοδήγηση των μαθητών μου με αφοσίωση, αυταπάρνηση, αξιοπρέπεια και πάντα σε αγαστή συνεργασία με τους συναδέλφους και τη διεύθυνση των φροντιστηριακών δομών όπου εργάζομαι.
Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ειδίκευση στην Κλασική Φιλολογία. Πραγματοποίησα ένα μέρος των σπουδών μου στο Freie Universität του Βερολίνου με μαθήματα που αφορούν τόσο την Αρχαία και Λατινική γραμματεία όσο και τη Νεοελληνική Λογοτεχνία. Κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στη Διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη γλώσσα από το UNIC, με διπλωματική εργασία πάνω σε καινοτόμες διδασκαλίες της νεοελληνικής γραμματικής.
Εργάζομαι ως φιλόλογος τα τελευταία δέκα χρόνια σε φροντιστήρια, εθελοντικά σε δομές μεταναστών και προσφύγων και φέτος θα διανύσω τον πέμπτο χρόνο μου στα φροντιστήρια «ΚΥΤΤΑΡΟ».
Μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία και την επαφή με τα παιδιά νιώθω βαθύτερα την έννοια της αυτοπραγμάτωσης, καθώς μεταδίδω τις γνώσεις μέσα από έναν πιο ανθρωποκεντρικό τρόπο θεώρησης της ύλης. Η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών αλλά και της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας δίνουν το ερέθισμα για ουσιαστική μάθηση, ανάπτυξη ολιστική του ανθρώπου πέρα από τα άτεγκτα όρια που θέτει το εκπαιδευτικό σύστημα. Αυτό προσπαθώ να υλοποιήσω κάθε χρόνο χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης και κατανόησης με τους μαθητές, οι οποίοι αποκομίζουν κάτι περισσότερο από μια στείρα γνώση.